W trakcie jak kończyłem pracę nad uruchomieniem Cyfrowego Czytelnika na rynku ebooków pokazał się nowy gracz – Publio.pl

Jest to księgarnia wydawnictwa Agora – można więc spodziewać się materiałów promujących księgarnie w większości wydawnictw Agory, a z drugiej strony autopromocję własnych pozycji w księgarni. Publio oferuje nam zarówno audiobooki w formacie mp3, jak i e-booki w formatach EPUB, MOBI oraz PDF, w tym dwa ostatnie niestety także w wersjach z DRM.

Sama księgarnia jako sklep sam w sobie, można powiedzieć, jest dość standardowym rozwiązaniem. Prosty, przejrzysty układ. Dosyć intuicyjna nawigacja. 

Publio.pl

Jako tako nie ma do czego specjalnie się przyczepić, ale też nie powala na kolana. Wszystkie zastosowane rozwiązania znane są z konkurencyjnych księgarni. Wysyłka na Kindle czy Dropboxa - funkcjonalności które w przypadku księgarni z elektronicznymi publikacjami staja się powoli standardem. Oczywiście zapowiadane są także aplikacje na iOS i Androida.

Dla zachęty, tak na rozkręcenie tego biznesu, za założenie konta w Publio otrzymamy 3 darmowe e-booki:

  • Paweł Jaszczuk – Plan Sary
  • Adam Wajrak i Nuria Selva Fernandez – Kuna za kaloryferem
  • Mariusz Szczygieł – Kaprysik

Mimo, że Publio nie wprowadza jakiś rewolucyjnych zmian, należy cieszyć się, że na rynku cyfrowych publikacji pokazał się kolejny gracz, co może tylko sprzyjać jego rozwojowi, na czym na pewno skorzystamy my, czytelnicy.

Inne wpisy które mogą Cię zainteresować:

Tagged with →  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>